Telefonische bereikbaarheid


De telefonische bereikbaarheid is ook in het huidige tijdperk van mailen, chatten en appen van wezenlijk belang voor een organisatie. Of het gaat om de klantenservice of om een andere vraag, aanvraag of wat dan ook, ieder telefoongesprek moet correct worden afgehandeld. Als een organisatie wordt gebeld dan wordt er immers gewoon verwacht dat de telefoon wordt opgenomen en dat er adequaat wordt gereageerd. Uit onderzoek is dan ook gebleken dat een slechte telefonische bereikbaarheid een van de voornaamste redenen is dat mensen over een organisatie gaan klagen. Het is ook best wel frustrerend als u een organisatie probeert te bereiken en dat u dan niet fatsoenlijk telefonisch te woord wordt gestaan.

De ideale partner voor elk bedrijf!

Wij zijn specialist op het gebied van klantenservice. Wilt u dat wij ook u werk uit handen gaan nemen? Neem dan contact met ons op. Wij luisteren graag naar uw wensen en maken graag een passend voorstel.

Telefoonverkeer afhandelen


Het afhandelen van telefonische verkeer kan uiteraard wel een behoorlijke belasting voor een organisatie vormen. Het is immers ook belangrijk dat de medewerkers hun werk ongestoord kunnen uitvoeren. Als er iemand speciaal voor het afhandelen van de telefoontjes is aangesteld, kan er weer sprake zijn van piekverkeer zodat er weer collega’s bij moeten springen.

Buiten kantooruren


Sommige organisaties moeten ook buiten kantoortijden bereikbaar zijn. Dat kan zijn omdat het om een hulpverlenende of wereldwijd opererende organisatie gaat. Ook kan het zijn dat er in het kader van de huidige 24-uurs economie een betere bereikbaarheid wordt verwacht.

Uitbesteden


Als de telefonische bereikbaarheid een te grote belasting voor een organisatie vormt, zou u dit ook kunnen uitbesteden bij 123telefoondienst. Dat kan het volledige klantcontact zijn, of alleen de klantenservice, of de bereikbaarheid buitenkantooruren. Wat uw wensen en eisen op dat gebied ook zijn, wij kunnen voor u een passende oplossing bedenken.

Callcenter


De medewerkers van ons callcenter staan klaar om ook uw telefoontjes op te nemen en te beantwoorden. Dit kunt u met een gerust hart aan ze overlaten. Of het nu gaat om een bereikbaarheidsdienst, het klantcontact voor uw klantenservice, inbound calls van een actie of het beheren van uw agenda, onze medewerkers kunnen dit probleemloos voor u verzorgen.

Altijd goed bereikbaar met 123telefoondienst


Het uitbesteden van uw telefoonverkeer ontlast uw organisatie en zorgt voor een sterk verbeterde bereikbaarheid. Onze medewerkers zijn niet alleen goed getraind in het afhandelen van telefoonverkeer, maar ook toegewijd. Als u wilt, kunt u ze zelf ook opleiden zodat ze nog veel meer een verlengstuk van uw organisatie zijn.

Dit zeggen onze klanten


Easy Healthcare

Zorg op afstand
Zorg op afstand

123telefoondienst neemt de overflow telefoontjes voor ons bedrijf op. Gaat altijd keurig en correct.

Dennis Gaemers

Eigenaar

123telefoondienst heeft ons idee van hoe je klanten moet bedienen, fantastisch overgenomen.

Jakob Pieterman

Newon tv

Robert en zijn team leverden een geweldige service voor onze klanten.
E-mail afhandeling en klantenservice.

Ulla Popken

Online webshop
çankaya escort ankara escort