Over 123 telefoondienst
Vanuit Scheemda, in het noordoosten van Nederland, ondersteunen wij organisaties met het efficiënt afhandelen van hun klantencontact. U kunt ons eenmalig inschakelen, of gedurende een bepaalde periode. Wij willen u en uw klanten de service bieden die uw bedrijf verdient. Wij kunnen uw telefoontjes opnemen en beantwoorden, e-mailverkeer afhandelen en ook het klantcontact via chat en WhatsApp voor u verzorgen. Niets is ons daarom te gek of te veel gevraagd. Als u wilt, kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen om onze medewerkers op te leiden zodat zij echt ''uw eigen medewerker'' worden.
Onder de rook van Delfzijl
Wij zijn onlangs naar een nieuwe, grotere locatie verhuisd om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn en klaar te zijn voor een toekomstige groei. Wij zijn gevestigd onder de rook van Winschoten. Wij verzorgen namelijk niet alleen het klantencontact voor bedrijven door heel Nederland maar bedienen ook verschillende Duitse en Engelse klanten.
De experts van 123telefoondienst
Ons management team staat 24/7 voor u klaar
Telefoon beantwoorden
Heeft u het te druk om uw telefoon te beantwoorden? Laat onze telefonische antwoorddienst uw telefoon voor u opnemen en beantwoorden. Dan bent u altijd telefonisch bereikbaar.
E-mail beantwoorden
Te weinig tijd om e-mails te lezen en beantwoorden? Laat dit werk niet liggen. De medewerkers van ons contactcenter beantwoorden uw e-mails geheel conform uw richtlijnen.
Live chat
Wilt u de bezoekers op uw website vragen laten stellen via live chat? Wij kunnen deze functie realiseren en alle vragen aan de hand van uw informatie en richtlijnen voor u beantwoorden.
WhatsApp wordt steeds meer gebruikt voor klantcontact. Ook u kunt service verlenen aan uw klanten via WhatsApp. Wij kunnen alle vragen van uw klanten via WhatsApp voor u beantwoorden.
Team
Het team van 123 Telefoondienst werkt met grote toewijding en accuratesse aan de meest uiteenlopende opdrachten. Zij nemen telefoontjes op, lezen en beantwoorden e-mailberichten, bemannen de chatfunctie van websites en webshops beheren agenda’s en reageren op WhatsApp berichten van klanten. Alles wordt nauwkeurig vastgelegd zodat u altijd een goed inzicht in onze dienstverlening heeft. Wij beseffen als geen ander dat het klantcontact voor onze opdrachtgevers van groot belang is.
Contactcenter
123 Telefoondienst is een multi-skilled contactcenter. Heeft u de ambitie om te groeien? Dan groeien wij gewoon met u mee. Wij kunnen onze software zo inregelen dat al uw FAQ’s in ons systeem zitten. Zo kunnen wij de vragen van klanten namens uw bedrijf beantwoorden conform de door u opgestelde richtlijnen en met behulp van de door u verstrekte informatie. Wij hebben onze software doorgaans al binnen een paar uur voor u ingeregeld, zodat wij snel voor u aan de slag kunnen gaan.
Bereikbaarheid
Grote organisaties hebben zelf grote contactcenters om al hun klantcontact af te handelen. Kleinere organisaties hebben niet de mogelijkheden om dit in eigen huis te doen. Bij 123telefoondienst kan uw organisatie voortaan 24/7 bereikbaar zijn.