Diensten - Uw antwoordservice


123 Telefoondienst is dé dienstverlener voor het uitbesteden van uw klantcontact. Wij kunnen alle telefoontjes, e-mailberichten, WhatsApp-berichten alsmede de chatfunctie van uw website of webwinkel voor u uit handen nemen. Ook kunnen wij het beheer van uw agenda op ons nemen. Zo wordt uw organisatie minder belast door het veelvuldige klantcontact en kunt u zich ongestoord focussen op uw eigen werkzaamheden.

Ook buiten kantoortijd bereikbaar


Bovendien kunnen wij ook uw klantcontact buiten kantoortijden verzorgen. Dan is uw organisatie optimaal bereikbaar. De toegewijde medewerkers van het contactcenter van 123telefoondienst kunnen u op het gebied van klantcontact ondersteunen en ontzorgen. Van het geven van productinformatie per telefoon, de afhandeling van klantenservice per chat of het doorgeven van een afspraak via WhatsApp, wij regelen het voor u. Dat geldt ook voor het beheer van uw agenda. Onze medewerkers hebben een ruime ervaring in agendabeheer en kunnen uw agenda punctueel voor u beheren.

De ideale partner voor elk bedrijf!

Wij zijn specialist op het gebied van klantenservice. Wilt u dat wij ook u werk uit handen gaan nemen? Neem dan contact met ons op. Wij luisteren graag naar uw wensen en maken graag een passend voorstel.

Klanttevredenheid


Onze medewerkers werken uitsluitend conform de met u gemaakte afspraken. Zo weet u zeker dat onze manier van werken zo goed mogelijk aansluit bij die van uw organisatie en dat de klanttevredenheid ook zo hoog mogelijk blijft.

Telefonische bereikbaarheid


U kunt het opnemen en beantwoorden van telefoontjes met een gerust hart overlaten aan de medewerkers van ons callcenter. Zij kunnen alle soorten telefoontjes voor u beantwoorden, van inbound calls aan de hand van mailingen en acties tot het geheel beheren van uw agenda met afspraken.

Afhandeling WhatsApp- en e-mailberichten


Consumenten zijn tegenwoordig gewend dat hun berichten binnen korte tijd worden beantwoord. Zowel binnen kantoortijden als ook daarbuiten. De medewerkers van ons contactcenter kun u daarbij uitstekend ondersteunen en al deze berichten voor u afhandelen.

Chat beheren


De chatfunctie, zoals we die op heel veel websites en webwinkels zien, is tegenwoordig steeds belangrijker en moet dus zo veel mogelijk bemand worden. Deze bereikbaarheid vraagt het nodige van een organisatie. Daarom is het een goed idee om het beheer van de chat uit te besteden. Ons contactcentrum kan de chatfunctie van uw website of webshop voor u bemannen en zo alle vragen van uw bezoekers monitoren en beantwoorden.

Dit zeggen onze klanten


123 Telefoondienst neemt de overflow telefoontjes voor ons bedrijf op. Gaat altijd keurig en correct.

Dennis Gaemers

Eigenaar

Buiten kantoortijden zijn wij toch goed bereikbaar. Ons administratiekantoor is op deze manier altijd bereikbaar.

Patrick Poller

Directeur

Robert en zijn team zorgen voor een geweldige service voor onze webshop. Ga zo door!

Ulla Popken

Productie Nederland