Bereikbaarheidsdienst


Zoekt u een bereikbaarheidsdienst die ervoor zorgt dat uw telefoontjes, e-mail, chat en WhatsApp voor u worden afgehandeld, en dat ook dat het beheer van uw agenda voor u uit handen wordt genomen? Ook buiten kantoortijden? En in het weekend? Dat kan 123telefoondienst allemaal voor u verzorgen. Of het nu gaat om afspraken inplannen aan de hand van inbound calls, een betere bereikbaarheid als u ZZP’er bent of het volledig verzorgen van uw klantenservice, de medewerkers van het contactcenter van 123telefoondienst verzorgen ook uw klantcontact deskundig en met toewijding.

De ideale partner voor elk bedrijf!

Wij zijn specialist op het gebied van klantenservice. Wilt u dat wij ook u werk uit handen gaan nemen? Neem dan contact met ons op. Wij luisteren graag naar uw wensen en maken graag een passend voorstel.

Telefonie


De telefoon opnemen. Het klinkt zo eenvoudig, maar voor veel organisaties vormt de telefonische bereikbaarheid een behoorlijke belasting. Als het opnemen en beantwoorden van telefoontjes te veel tijd ten koste van de normale werkzaamheden gaat, dan kan er worden overwogen om het afhandelen van de telefoontjes uit te besteden. De medewerkers van ons callcenter kunnen nagenoeg alle soorten telefoontjes voor u beantwoorden, geheel volgens uw instructies, richtlijnen en voorwaarden. Naast het beantwoorden van telefoontjes kunnen wij deze ook voor u doorverbinden, boodschappen doorgeven en afspraken voor u inplannen.

Chat


Heel veel websites en webwinkels hebben tegenwoordig een chatfunctie. Hiervan verwachten bezoekers steeds vaker dat deze ook ’s avonds en in het weekend actief wordt bemand. De medewerkers van ons contactcentrum kunnen dit werk volledig voor u uit handen nemen zodat u kunt focussen op uw normale werk en zich ook buiten kantoortijden geen zorgen hoeft te maken over het beantwoorden van de chatfunctie. Onze medewerkers voeren dit precies conform uw instructies en richtlijnen uit zodat u hier geen omkijken meer naar heeft.

WhatsApp


Voor veel consumenten is het heel gewoon als zij via WhatsApp contact opnemen met bedrijven en andere organisaties. De afhandeling van vragen, aanvragen, klachten en allerlei andere berichten gaat dan ook steeds vaker via WhatsApp. Klanten wensen bijna altijd direct antwoord, zodat de afhandeling hiervan belastend en tijdrovend kan zijn. Ook het klantcontact via WhatsApp kunt u gerust aan ons overlaten. Wij nemen dit graag op ons en voeren dit geheel de met u gemaakte afspraken uit.

Email afhandeling


Ook het behandelen van e-mailberichten vergt soms meer tijd dan u lief is. Met name in de piekperiodes kan het afhandelen van de e-mail voor een flinke belasting zorgen. Het lezen kost tijd, en in de meeste gevallen moeten de e-mailberichten ook nog beantwoord worden. En dat terwijl de meeste e-mails, met name als zij via een contactformulier worden verstuurd, relatief eenvoudig zijn. Daarom kan het voor u interessant zijn om dit soort mailtjes door ons contactcenter te laten doen. Op die manier kunt u volledig focussen op uw werkzaamheden en is uw klantcontact toch in goede, vertrouwde handen.

Dit zeggen onze klanten


123 Telefoondienst neemt de overflow telefoontjes voor ons bedrijf op. Gaat altijd keurig en correct.

Dennis Gaemers

Eigenaar

Buiten kantoortijden zijn wij toch goed bereikbaar. Ons administratiekantoor is op deze manier altijd bereikbaar.

Patrick Poller

Directeur

Robert en zijn team zorgen voor een geweldige service voor onze webshop. Ga zo door!

Ulla Popken

Productie Nederland