123 telefoondienst – bij ons is uw bedrijf altijd bereikbaar


Opvallend goed, door onopvallend te zijn! Onze medewerkers zijn hét verlengstuk van uw organisatie en dragen bij aan uw klanttevredenheid.

icon

Telefoon beantwoorden

Heeft u het te druk om uw telefoon te beantwoorden? Laat onze telefonische antwoorddienst uw telefoon voor u opnemen en beantwoorden. Dan bent u altijd telefonisch bereikbaar.

icon

E-mail beantwoorden

Te weinig tijd om e-mails te lezen en beantwoorden? Laat dit werk niet liggen. De medewerkers van ons contactcenter beantwoorden uw e-mails geheel conform uw richtlijnen.

icon

Live chat

Wilt u de bezoekers op uw website vragen laten stellen via live chat? Wij kunnen deze functie realiseren en alle vragen aan de hand van uw informatie en richtlijnen voor u beantwoorden.

icon

WhatsApp

WhatsApp wordt steeds meer gebruikt voor klantcontact. Ook u kunt service verlenen aan uw klanten via WhatsApp. Wij kunnen alle vragen van uw klanten via WhatsApp voor u beantwoorden.

De ideale partner voor elk bedrijf!

Wij zijn specialist op het gebied van klantenservice. Wilt u dat wij ook uw werk uit handen gaan nemen? Neem dan contact met ons op. Wij luisteren graag naar uw wensen en maken graag een passend voorstel.

Dit zeggen onze klanten


18

Medewerkers

92

Klanten

+ 142000

Handeling per jaar

1

Locatie

Telefoondienst gevestigd in Scheemda


Onze medewerkers van ons callcenter in Scheemda nemen voor u de telefoon op, beantwoorden de vragen van uw klanten, nemen boodschappen voor u aan en kunnen de telefoongesprekken eventueel ook naar u doorverbinden. Zij doen dat precies volgens uw richtlijnen en instructies. Onze telefoonservice zorgt voor een wezenlijke bijdrage aan de klanttevredenheid van uw organisatie en verhoogt daarnaast ook de productiviteit van uw organisatie.

Klantcontact via e-mail, chat en WhatsApp


Naast het opnemen en beantwoorden van uw telefoon, kan ons contactcenter u nog veel meer werk uit handen nemen. Wij kunnen namelijk ook uw e-mailberichten voor u afhandelen, uw agenda voor u beheren en alle vragen die via WhatsApp en de chatfunctie van uw website voor u beantwoorden. Zo kan 123telefoondienst ook een bijdrage leveren aan het succes van uw website of webshop.

Ook buiten kantoortijden bereikbaar


De huidige 24-uurs economie stelt steeds meer eisen aan de bereikbaarheid van organisaties. Klanten zijn tegenwoordig gewend om ook buiten kantoortijden contact op te nemen om vragen te stellen en antwoord te krijgen. Met de medewerkers van 123telefoondienst bent u niet alleen binnen kantoortijden, maar ook in de avonduren en in het weekend bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en chat.